
Jaro je „za rohem“
Práce šlechtí nejen ve školních dílnách, a tak jsme společně s žáky 7. a 8. ročníků v minulých dnech vyrazili na čerstvý vzduch, abychom v
Práce šlechtí nejen ve školních dílnách, a tak jsme společně s žáky 7. a 8. ročníků v minulých dnech vyrazili na čerstvý vzduch, abychom v
I v tomto školním roce žáci 7. a 8. ročníků využívají hodiny vaření k přípravě jak tradičních pokrmů, tak nových, mnohdy exotických, jídel. Druhé pololetí
Naši nejmladší se dne 27. 2. zúčastnili hokejového utkání olomouckých Kohoutů proti Bílým Tygrům. Na hokeji nesměl chybět ani pořádný transparent. Přestože olomoučtí hokejisté prohráli,
Únor je měsícem karnevalů a masopustních průvodů. Naše ŠD samozřejmě nezůstala pozadu. Děti již od začátku února začaly vyrábět ve svých odděleních nejrůznější karnevalové masky
V tomto týdnu se žáci pátých tříd zúčastnili nulté hodiny na dopravním hřišti. Povídali si o zdravovědě, vyzkoušeli masáž srdce. Ujasnili si předešlé znalosti z
Během měsíce ledna a února se ve Skiareálu Hrubá Voda pod vedením instruktorů z NEWMAN SCHOOL uskutečnil odpolední kurz lyžování pro žáky naší školy.Výuka probíhala
Den svatého Valentýna využíváme ve školní družině především jako téma k tvoření spojené s povídáním o vztazích, lásce, přátelství a o tom, koho máme rádi a
Dne 1. 2. 2024 se třída 7.B zúčastnila akce v Omega centru sportu a zdraví. Žáci si vyzkoušeli skupinové lekce, konkrétně cvičení na trampolínkách a
V letošním školním roce se konal 12. ročník chemické soutěže pro žáky základních škol. Jedná se o soutěž pod patronací Svazu chemického průmyslu, která má zlepšit
Družinová akce s názvem „Talentmanie“ se nesla v duchu hesla „Ten umí to a ten zas tohle“. Zapojit se mohl každý, kdo měl odvahu předvést své nadání,
V sobotu 27. ledna jsme s dětmi ze školní družiny vyrazili na pěší výlet ke krmelci pod Radíkovskou věží. Naším cílem bylo donést zvířátkům něco na zub,
Děti z naší ŠD se zapojily do háčkovací a pletací výzvy DDM Olomouc s názvem „Veselý kabátek“. Úkolem bylo uplést bílo černé pruhy šály, do